RSS

Merhaba

10 Mar

Takipteyim !!!Tekrar dan merhaba,

Neden tekrar dan merhaba dedim?

Daha önce 1998 – 2002 yılları arasında birisim.8m.com (kendime ait bir siteydi) adresinde haftalık siyasi – güncel yazılar yazıyordum. Daha sonra hayat mücadelesi , iş güç vs derken yazı yazmaktan koptum.

Tekrar yazmaya başlamak nerden aklına geldi derseniz onu da açıklayayım hemen.

Cadde 20 Cafe (bildiğiniz eski davet börek) Timuçin ve Nalan ile oturup çay ve tatlı eşliğinde sohbet ediyorduk (yaklaşık 2 saat önce), Timuçin olum yediğin – içtiğin , gezdiğin – gördüğün , memnun kalıp – kalmadığın şeyler hakkında yazılar yazsana dedi. Bende iyi yazarım nolacak ki dedim. Ve şuan sizlere bu satırları yazıyorum.

Bu blog da neler olacak?

Burada günlük hayatımda yer alan her şey olacak. Nerede ne yenir ? hangi otelde kalınır ? hangi akaryakıt istasyonunda daha iyi hizmet alırsınız ? hangi mağazada özel ilgi alaka ve hizmet alırsınız ? ve benzeri daha pek çok faydalı bilgiye burada ulaşabileceksiniz.

Bu konularda kendime güvenim tamdır. Çevremdeki birçok kişi yemek içmek konusunda tavsiyelerimden yararlanırlar ve hiçbir memnuniyetsizlik yaşamadılar bu güne kadar. Ve benimle yapılan hiçbir aktivitede zararlı çıkmamışlardır.

İşte birkaç örnek ;

Kemer AURA Disco da siz bir birayı 15 tl ye içerken ben daha 5 dk önce tanıştığım garson sayesinde i1 birayı 5 tl içebilirim.

Siz Uşak Mecburiyet caddesinde arabayı park edecek yer ararken , ben arabamın anahtarını belediyenin otopark görevlisine bırakıp , rahatıma bakabiliyorum.

Aslında bu ve benzeri şeyler çok fazla bir maharet istemiyor , önemli olan sadece size hizmet eden kişiye adam gibi insan gibi davranmaktan geçiyor. Ha siz “ ben bunu nasıl yapacağım?” diyorsanız bunun yöntemini de burada anlatacağım hiç merak etmeyin.

Yorum yaptığım mekan vs yerler için puanlama yapmayacağım.

Sadece yazının alt tarafında TAVSİYE EDİYORUM yada TAVSİYE ETMİYORUM ibareleri olacak.

İlk yazım burada bitiyor. Blog un şuan belirli bir güncelleme zamanı yok. Çünkü birikmiş birçok mekan – işletme yorum yazılarım var. Ama ortalama 3 günde bir yeni yazı eklemeyi planlıyorum. Umarım yorumlarım ve tavsiyelerimden memnun kalırsınız.

Sağlıcakla kalın….

SON NOT >>> Yazılarımda adı geçen işletmelerden iyi hizmet haricinde hiçbir menfaatim bulunmamaktadır.

 
Yorum yapın

Yazan: 10 Mart 2011 in Genel

 

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
