RSS

Anemon Denizli Otel Alacarte Restaurant

26 Tem

Selamlar,

Yeni bir yazıyla huzurlanızdayım.

Bu yazımın konusu Anemon Denizli Otel’in Alacarte restaurant’ı

Otelin konumu , odaları , toplantı salonları vb detayları daha önceki yazımda belirttiğim için burada tekrar o konulara girmeyeceğim.

Gelelim yemeklere.

İlk olarak her zamanki gibi omlet yedim.

Yumurtanın sadece sarısı , mantar , sosis ve kaşardan oluşan muhteşem bir omlet. Bu sefer gerçekten omlet güzeldi ve tam kıvamında pişmişti. Omlet sevenler için daha farklı varyasyonlarda da yapılabiliyor. Denemenizi TAVSİYE EDİYORUM.

 

Yemek öncesi Cevizli Izgara Hellim salata önerildi ve bende bir peynir hastası olarak itiraz etmeden denedim. Salatadaki hellimler olmasa vasat ötesi bir salataydı. Marulu parçalayıp içine domates ve salatalık ekleyince güzel salata yapılmış olmuyor. Kızarmış hellimlere rağmen 18 Tl olan bu salatayı TAVSİYE ETMİYORUM. Salata konusunda kendilerini geliştirmeleri gerek.

 

Nihayet sıra ana yemeklere geldi.

Malum her restaurantın  ve benzeri yerin kendi adını verdiği bir yemeği vardır. Anemonun da olmazsa zaten şaşırırdım.

Anemon Kebap rendelenmiş kızarmış patates üzerinde yoğurt ve en üstte köfte ve biftek parçalarından oluşuyor. Aynı yemeği farklı yerlerde farklı isimlerle yemiş biri olrak buradaki lezzetini beğendim. Köftelerin baharatı yerindeydi ve biftek parçaları gayet güzel pişmişti. 28 tl olan Anemon Kebap’ı TAVSİYE EDİYORUM.

 

Bir diğer yemeğimiz Dana Antrikot. Özellikle sunumunu çok beğendim. Sıcak tavasında servis edilen dana antrikot oldukça leziz ve doyurucuydu. Yanında garnitür olarak patates kızartması , közlenmiş domates , biber , mantar ve sarımsak demetiyle servis edilen 30 tl lik Dana Antrikot’u TAVSİYE EDİYORUM.

 

Günün son kırmızı et yemeğimize geldi sıra Hellimli yufkaya sarılmış Ege Köfte’ye. Yufkaya sarılmış hellim ve kıymadan yapılan bu köfteyi denediğim için pişman olmadım. Eminim ki sizde pişman olmayacaksınız. Baharat seviyesi makul düzeyde olan bu köfteye hellim ayrı bir tat vermiş. Hellimin tuzu nerdeyse hiç hissedilmiyor. Ayrıca ızgara yapılmış olması da ayrı bir lezzet katmış. Közlenmiş patlıcan salatası ile servis edilen 23 Tl lik Hellimli yufkaya sarılmış Ege Köfte’yi TAVSİYE EDİYORUM.

Hep kırmızı et hep kırmızı et dediğinizi duyuyorum. Ve sizden gelen sese kulak vererek beyaz et de denedim. Normalde tavuk ve balık yemeği de çok severim ama nedense ev dışında yemek yiyeceğim zaman tercihim genelde kırmızı et üzerine oluyor. Ama gelecek yazım sadece tavuk yemeklerinin yapıldığı bir yer hakkında olacak.

Gelecek yazının kısa reklamından sonra kaldığım yerden devam edeyim. Madem Anemon’a geldik bir de balığı nasıl yapıyorlar deneyelim dedim. Tercihim Levrek fileto (mini roka salatası, ızgara patates ve sarımsak, limon sos eşliğinde) oldu. Birçok yerde levrek yerken sinir olurum. Sebebi de levreğin sadece yarısını servis etmeleridir. Ama burada levrek tam olarak sunulmakta. Sadece bu bile burada levrek yemek için yeterli bir sebep olabilir. Levrek taze ve lezzetliydi. Yanında haşlanmış patates , közlenmiş sarımsak demeti (çok güzel bir lezzet) ve roka – domates ile servis ediliyor. Levrek biraz daha büyük olsa daha doyurucu olurdu ama yine de kabul edilebilir bir büyüklükteydi. 22 Tl fiyatı ile Levrek Fileto’yu TAVSİYE EDİYORUM.

Genel olarak değerlendirirsem yemekler lezzetliydi. Ortam temiz , gayet konforlu. Başta Fatma Hanım olmak üzere tüm personel bizi mutlu edebilmek için ellerinden  geleni yaptılar. Sonuç olarak Anemon Denizli Otel Alacarte Restaurant’ı TAVSİYE EDİYORUM.

Gelecek yazımda görüşünceye dek sağlıcakla kalın.

NOT >>> Yazının resimli versiyonuna her zaman olduğu gibi https://bilgeyle.wordpress.com/ adresinden ulaşabilirsiniz…. 

A. Bilgehan Varol 

http://blog.milliyet.com.tr/bilgeyle
https://bilgeyle.wordpress.com/
http://www.facebook.com/bilgehanv
http://twitter.com/Bilgehanv 

 

 

 
Yorum yapın

Yazan: 26 Temmuz 2011 in Lokanta

 

Etiketler: , , , , , , ,

Yorum bırakın